Skip links
ΚΤΕΡ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ

ΑνακαίνισηΜονώσειςΘέρμανση

Η ιστορία πίσω απο την επιτυχία της ΚΤΕΡ

Η Γρηγοριάδης Γρηγόριος Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε. με διακριτικό τίτλο “ΚΤΕΡ Κατασκευαστική” είναι μια δυναμική εταιρεία με συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία, έχοντας πατήσει στα χνάρια της τεχνικής οικοδομικής εταιρεία Γ. Γρηγοριάδης & ΥΙΟΙ Ο.Ε. η οποία ξεκίνησε την δραστηριότητά της το 1967 και προέρχεται από τον Γρηγόριο Γρηγοριάδη, χρόνια εργολάβο και κατασκευαστή οικοδομικών και τεχνικών έργων στην Θεσσαλονίκη. Αργότερα στην επιχείρηση ενέταξε και τα παιδιά του μετονομάζοντας την εταιρεία το 1997 σε Γ. Γρηγοριάδης & ΥΙΟΙ Ε.Ε..

Με το εξειδικευμένο προσωπικό της, μηχανικών και τεχνικών, προσφέρει ολοκληρωμένες προτάσεις και λύσεις σε κάθε σας ανάγκη για την ανέγερση και κατασκευή μια σύγχρονης κατοικίας. Βαδίζοντας έτσι, στο όραμα του Αθανάσιου Γρηγοριάδη για ένα “Ενεργειακό Σπίτι”, το οποίο ιδρύθηκε το 2009 επεκτείνοντας τις δραστηριότητες της εταιρείας στην ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων, επαγγελματικών και οικιακών χώρων, με συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, είτε πρόκειται για θερμομόνωση, είτε για συσκευές θέρμανσης (πέλλετ, ξύλο, φυσικό αέριο).

Η εμπειρία, μας ξεχωρίζει απο τον ανταγωνισμό

Το κατασκευαστικό έργο της επιχείρησης μετρά πάνω από 1000 κατοικίες και καταστήματα σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης, με σημεία αναφοράς τις δύο οκταόροφες οικοδομές και το εμπορικό κέντρο «ΒΥΖΑΝΤΙΟ» στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, με συνολική επιφάνεια που ξεπερνάει τα 9.000 τετραγωνικά μέτρα, οικισμούς με μεζονέτες στο Ωραιόκαστρο με συνολική επιφάνεια που ξεπερνάει τα 4.500 τετραγωνικά μέτρα και οικοδομικά συγκροτήματα στην Νέα Ευκαρπία και Πολίχνη Θεσσαλονίκης με συνολική επιφάνεια εκάστου, άνω των 5.000 τετραγωνικών μέτρων. Το μεγαλύτερο επίτευγμά μας αποτελεί το “Miraggio Thermal Spa Resort” συνολική επιφάνειας 16.000 τετραγωνικά μέτρα, το μεγαλύτερο και το πρώτο εξ’ ολοκλήρου πράσινου ξενοδοχείου στα Βαλκάνια.

Η “ΚΤΕΡ Κατασκευαστική” μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη που μπορεί να προκύψει, υπεύθυνα και οικονομικά, σεβόμενη πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του με προτεραιότητα την οικολογική συνείδηση.

Explore
Drag